برخي از مشكلات روستاي شهرو
 
** بندرعباس / روستاي شهــــــــــرو **
السلام ای خاک پاک روستا------ ای غریب دردمندِ بینوا------مانده ای در پای کوهی چون کویر------ ترسم از خواری شوی مجروح و پیر
 
 

در اين پست مهمترين مشكلات روستا كه مردم به آنها مواجه هستند را انعكاس داده ايم واميدواريم اين مطلب راهي باشد براي حل اين مشكلات،لازم به ذكر است كه در اين پست فقط به مشكلات مهم روستا پرداخته شده كه با حل آنها بسياري از مشكلات ديگر نيز خود به خود رفع خواهند شد.

1- كندي پيشرفت  طرح هادي

طرح هادي روستاي شهرو در شروع روند خوبي را طي ميكرد ولي متاسفانه هم اكنون اين طرح نا تمام رها شده و عليرغم تلاش هاي صورت گرفته شده پيشرفت آنچناني درطرح هادي روستا ديده نمي شود.اميد است با همت دوباره مسئولان اين طرح از سر گرفته شده وهر چه سريعتر به اتمام برسد.

2_نبود آب آشاميدني لوله كشي

درسال هاي اخير چندين بار كلنگ پروژه لوله كشي آب اشاميدني روستا توسط مسئولان مختلف استاني به زمين زده شده ولي هر بار بنا به دلايلي راكد مانده است.آبي كه در حال حاضر اهالي استفاده ميكنند اصلا پاسخگوي نياز مردم روستا نيست و اين مشكل در فصل تابستان دوچندان ميشود.

3_ محل تخليه زباله شهرك مرواريد و روستا 

تعيين محل نا مناسب تخليه زباله در محدوده روستاي شهرو باعث عدم استفاده زمين هاي كشاورزي در اين محدوده گرديده است.اين زباله ها ميتوانند عامل بيماري زا جدي براي دامات روستا باشند كه اميد است با همت مسئولان محترم اين مشكل حل شود.

4_نبود امكانات ورزشي براي جوانان

نبود سالن ورزشي براي پر كردن اوقات فراغت جوانان روستا به جد احساس ميشود وجوانان روستا مجبورند براي ورزش به سالن هاي ورزشي تازيان و يا بندر عباس بروند.اگر سالن ورزشي (فوتسال، واليبال، بسكتبال، هندبال و ...) مناسب احداث بشود ميتواند كمك فرواني به جوانان روستا كند كه اميدواريم اين مهم انجام بشود.

5_عدم آنتن دهي تلفن همراه

در زماني كه وسايل ارتباطي مهم ترين نقش را در زندگي افراد ايفا ميكند در روستاي شهرو آنتن دهي سيم كارت ها بسيار ضعيف مي باشد هر چند وضع كنوني از 1 سال قبل بهتر شده ولي وقتي عالي وي تواند  جاي بهتر را بگيرد چرا اقدام نكنيم؟ اميدواريم با همت مسئولان مربوطه اين مشكل حل شود.

6_عدم حسار كشي راه آهن در روستا

متاسفانه بعد از اين همه حوادث دلخراش و مصيبت بار كه بر جان و مال اهالي روستاي شهرو وارد گشته همه اش به خاطر سهل انگاري برخي مسئولين در اين زمينه مي باشد ، زيرا هيچ گونه حسار كشي در دو طرف جاده راه آهني كه از ميان روستا مي گذرد انجام نشده است .(در پست جداگانه اي مفصلا در اين موردشرح داده شده است).

 

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

جوان شهرو
ساعت16:12---22 دی 1390
سلام دوست عزیز، بازم تاکید می کنم از دست شما چه کاری بر می آید؟ در کنار شما این سوال را از خودم هم می پرسم؟وقتی تو و من و...با هم برای حل مشکلات روستای عزیزمان آستین بالا بزنیم شما فکر می کنید شورا یا دهیار ی جلوی مارا می گیرند؟باور کن نمی گیرند و بلکه خوشحال می شوند.ما در جایگاه خودمان نمیتونیم راجب آنها قضاوت کنیم اما من یقین دارم با همت و پیگیری و پشتکار ما با هم می توانیم.ممنون
پاسخ: از نظر شما متشکرم همشهری گرامی


جوان شهرو
ساعت7:26---8 دی 1390
سلام دوست عزیز و دلسوز شهرویی ، خسته نباشی ، وبلاگ تقریباً جدیدی داری که اومدی و مشکلات روستا را قید می کنی ، من با نقد و انتقاد کاملا موافقم ولی راستش هدف اصلی شما را نفهمیدم چیه؟اما من فکر میکنم روستای قشنگ ما در کنار همه مشکلات و کاستی ها نقاط قوت و سرفرازی هم داره و حتی خیلی خیلی بیشتر ،بهتر نیست قدر آنها را هم بدانیم؟در ضمن به نظر خودتان درست است ما بیاییم مشکلات داخلی روستا که همه روستا بیشتر از ما هم دارند را علنی و جهانی کنیم؟اگر واقعاً دنبال حل مشکلات هستی راه های بهتری هم هست بجای اینکه با آبروی روستا بازی بشه؟

بیا و ببین تو برای حل این مشکلات چکار میتونی بکنی؟گفتن که فایده نداره همه این مشکلات را که شما گفتین را میدانند ، راه حل بده ، چاره چیست؟

بهتر نیست با هم باشیم و مشکلات را حل کنیم؟یا اینکه مثل خیلی ها توی شهرو فقط بگیم؟تا کی میخواهیم بگیم و عمل نکنیم
پاسخ:سلام همشهری عزیز راستش را بخواهید خواستم یه جورایی خودم را خالی کنم چون پس از مدت مدیدی که شهرو نبودم با آمدن م و دیدن این همه مشکل و دست رو دست گذاشتن صندلی نشینان روستا و صحبت های پر کریهه ی آمنها خونم به جوش می آمد برای جلوگیری از کثیف شدن خون خویشتن راه چاره را در ایجاد و ارائه این وبلاگ دیدم حال از شما دوست گرامی خواهمندم اگر چاره ای برای حل مشکلات مطرحه به ذهنتان خطور کرده است برای ما ارسال نماید تا در وبلاگ با نام خودتان قرار دهیم و در آخر از همکاری و نظر زیبایتان کمال تشکر را دارم


چوک شهرو
ساعت16:04---12 خرداد 1390
با سلام خدمت دوستان عزیزمان در وبلاگ روستای شهرو

پرداختن به مسائل و مشکلات روستا یکی از موضوعات مهمی است که کمتر توسط مسئولان روستا به آن پرداخته می شود و باید از شما به خاطر جسارت و تلاشتان در بیان این مشکلات تشکر و قدردانی نمود

باشد که با بیان و روشن شدن اینگونه مسائل و مشکلات ، مسئولان روستا هر چه بیشتر به فکر آبادانی روستای خویش باشند .

به امید موفقیت روز افزون شما عزیزان
پاسخ:از نظر شما دوست گرامي متشكرم ايجاد وبلاگ روستاي شهرو با اهداف از پيش تعيين شده اي بود كه تا حدودي برخي از آنها پيشروي داشته اند و يكي از دلايل مهم ما نيز همين نكته اي بود كه شما فرموديد / دوست گرامي وبلاگ روستاي شهرو به روشن فكراني چون شما نياز دارد لطفا ما را با ارسال مطالبي در مورد مشكلات و پيشرفت ها و .. روستايمان همراهي نماييد. متشكرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 28 فروردين 1390برچسب:, :: 15:48 :: توسط : شرجي

درباره وبلاگ
این وبلاگ برای معرفی روستای شهرو واقع در شهرستان بندرعباس ونمایش پیشینه تاریخی ان و ظرفیتهای کنونی رشدروستا ایجاد شده است سعی کرده ایم هر آنچه را که اين روستا دارد اینجا گردآوری کنیم .این کار نیاز به زمان بسیاروهمت همگی شما دارد بنابراین اگردر هرزمینه ای مطلبی ویا مقاله ای مرتبط با روستای شهرو داریدمی توانیدان را در اختیار ما بگذارید تا بانام خودتان در سایت قرار دهیم.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ** بندرعباس / روستاي شهــــــــــر� � ** و آدرس shahroo.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 3863
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1